۱۳۹۳/۱/۱۸

شب تنهایی


شب تنهایی - شجریان - دانلود

شب تنهایی - محمد نوری- دانلود

شب تنهایی - ناظری- دانلود

شب تنهایی - افتخاری- دانلود

شب تنهایی - محمد اصفهانی- دانلود

شب تنهایی - محمد منتشری- دانلود

شب تنهایی - علی تفرشی- دانلود

شب تنهایی - محمد عبدالحسینی- دانلود


شعر : حافظ







دل از من برد و روی از من نهان کرد
خــدا را بـا کـه ایــن باـزی تـوان کـرد

شب تنهاییـم در قصد جان بود
خیالش لطف‌های بی‌کران کرد

چرا چون لاله خونین دل نباشم
که با ما نرگس او سرگران کرد


دل از من برد و روی از من نهان کرد
خدا را با که این بازی توان کرد

شب تنهاییم در قصد جان بود
خیالش لطف‌های بی‌کران کرد

چرا چون لاله خونین دل نباشم
که با ما نرگس او سرگران کرد

که را گویم که با این درد جان سوز
طبیبم قصد جان ناتوان کرد

بدان سان سوخت چون شمعم که بر من
صراحی گریه و بربط فغان کرد

صبا گر چاره داری وقت وقت است
که درد اشتیاقم قصد جان کرد

میان مهربانان کی توان گفت
که یار ما چنین گفت و چنان کرد

عدو با جان حافظ آن نکردی
که تیر چشم آن ابروکمان کرد

 

۲ نظر:

  1. با درود و سپاس فراوان،

    گرداوری این هشت ترانه که بر اساس غزل بسیار زیبای حافظ است کاریست پر ارزش.

    هر یک از این هنرمندان ارجمند با روش و احساس خود بر زیبای این شعر افزوده اند.

    کوشا

    پاسخحذف
  2. از حسن نظر شما بسیار سپاسگزارم

    پاسخحذف

دیدگاه شما در باره این ترانه